Тема: Магнітні властивості речовини. Гіпотеза Ампера.(урок 30.09.2020)
Опрацювати параграф 5 та відповісти на запитання:
Як називають речовини, які послаблюють магнітне поле? (діамагнетики)
Як називають речовини, які підсилюють магнітне поле? (парамагнетики)
Чому деякі речовини перебуваючи у магнітному полі намагнічуються? (в цих речовинах створюється сильне магнітне поле, напрямлене в бік зовнішнього магнітного проля)
Які особливості намагнічення діамагнетиків? (за рахунок створення магнітного поля направленого протилежно зовнішньому)
Які особливості намагнічення парамагнетиків?( за рахунок створення всередині магнітного поля співнаправленого з зовнішнім)
Які особливості феромагнетиків? (за рахунок створення сильного миагнітного поля співнаправленого з зовнішнім)
Які групи речовин відносяться до феромагнетиків.(залізо, нікель, кобальт, рідкоземельні матеріалита деякі сплави)
Яку гіпотезу видвинув Ампер щодо пояснення магнітних властивостей речовин?(рух електронів навколо ядер у атомах відбувається у паралельних площинах, завдяки переорієнтації) Які її недоліки?(неможливо пояснити природу діа та парамагнетизму)
Опрацювати таблицю на стор. 27(підбиваємо підсумки).
Відповісти на запитання у кінці параграфа та на запитання:
1. Які переваги дає застосування електромагнітів замість постійних магнітів?(можна створювати значно потужніші магнітні поля)
2.Чому для виготовлення електромагнітівна на осердя намотують ізольований провідник?(щоб не допустити короткого замикання)
3. Чому залізне осердя електормагніту ене можна замінити на мідне або алюмінієве?(мідь і алюміній неє феромагнетиками, які значно підсилюють магнітне поле)
4. Щоб магніт якомога довше зберігав свої магнітні властивості, його не можна кидати на тверду підлогу. Чому?(щоб не змінити орієнтацію атомів всередині)
5. Чому намагнічування залізного стрижня, який торкається сильного магніту, відбувається краще, якщо пострижню постукати залізним предметом.(сприяє зміні орієнтації атомів)
Тема: Електромагніти та їх застосування. Електродвигуни.
Електровимірювальні прилади. Гучномовець. (2уроки 02.10.2020)
Опрацювати
параграфи 6,7(за бажанням чи потребою переглянути відео в мережі Інтернет
(наприклад уроки фізики у 9 класі з вищевказаної теми).
Відповісти
на контрольні запитання в кінці параграфів та на запитання:
Яке призначення осердя
електромагніта?
Яка залежність між силою струму в
котушці та магнітною індукцією створюваною електромагнітом?
Що треба зробити, щоб змінити магнітні полюси котушки зі струмом на протилежні?
Якими способами можна підсилити магнітну дію котушки зі струмом?
Електромагніти, які використовують в підйомному крані мають велику потужність. Електромагніти, за допомогою яких видаляють частинки залізної тирси, що випадково потрапили до ока, дуже слабкі. Якими способами досягають такої відмінності?
Від чого залежить потужність
електродвигуна? Чому?
Що спільного та відмінного у
будові амперметра та вольтметра?
Від чого залежить потужність гучномовця?
Виконати вправи:
Вправа 6 (2, 3).
Вправа 7 (3,4).
Підготувати проект «Використання електромагнітів у техніці»
Тема: Досліди Фарадея.. Явище електромагнітної індукції. Індукційний
електричний струм. (урок 07.10.2020 дивіться в Google class).
Уроки 04.11.2020 в Google class з використанням Meet:
9-В 08.00-08.45
9-Б
12.45-13.30
Комментариев нет:
Отправить комментарий